8 Jul 2010

Mygghatt

Da har jeg omsider begynt å pakke. Rommet mitt begynner å se veldig stripped ut, og en kan faktisk se mesteparten av gulvteppet - til og med hjørnene. Foreløpig har jeg 12 hauger med klær jeg ikke skal ha med meg, og 4 små hauger jeg skal ha med. Nina hadde fått det for seg at hun skulle fråtse i de tolv haugene når jeg er borte, haha. Da er det sikkert veldig god orden og mye igjen av dem når jeg kommer tilbake. Vi bytta en tskjorte mot et par øredåber da, så da får jeg ta med meg øredåbene hennes som jeg igrunn hadde glemt var hennes, til India.

Jeg kjemper virkelig med dette blogginnlegget for å være ærlig. Først lagde jeg det, la inn bilder og alt. Så sletta jeg det. For bildene var ikke av tilfredsstillende størrelse, for å si det sånn. Kom nettopp fram til at det kanskje er likegreit å bare legge alle bildene nederst i innleggene, siden det var vanskeligere enn en skulle tro å legge dem inn i mellom avsnittene. Lurer på om det er blogspot eller meg som tuller. Sikkert jeg, så får vel bare være tålmodig.
Det positive med denne treigheten i skriving (begynte vel igrunn for 12 timer siden med dette her), er at siden begynnelsen av innlegget har jeg kjøpt koffert, myggnetting til seng og sånn lekker mygghatt jeg synes å huske de bruker i Brødrene Dahl-filmene.
En skulle nesten tro jeg hadde blitt tryllet inn i en sånn parallel verden som den i Harry Potter-filmene. Når jeg lette etter myggnetting og gaver til vertsfamilien var det plutselig souvenirsjapper og friluftsbutikker OVERALT.
Ja, jeg har altså kjøpt koffert. En svær, oransj en. Har lagt ting i den også, faaktisk. Så da er vel pakkingen egentlig sånn helt ordentlig igang!

Har forresten en gul, gammeldags, liten TV som ikke funker.
Jeg fant den på gata, og den funket ikke da, og funker ikke nå.
Hvis noen har lyst på den.. du skal faktisk få den helt gratis.
Den er kjempefin, men litt vel stor å ta med seg til India.
Nå står den på benken utafor døra vår, bare å komme og hente den.

Kjøpte også ei bok når jeg var i byen i går; Balansekunst, av Rohinton Mistry.
Den skal visst være kjempekjempebra ifølge uuh.. noen mennesker jeg møtte i familieselskap på mandag. Har visst ikke helt oversikt over slekta vår. Uansett, de hadde lest både Shantaram og denne (som begge er "India-bøker", men syntes at denne var bedre. Hmm, da må jeg nesten lese den.

HVORFOR BLIR DET SÅNN
TEIT LINJEAVSTAND?!



Under er bilder av mygghatten & pakkingen. Uff.



4 comments:

  1. SV: - Legging og stå-opp-ing blir nok vanskelig, ja.
    - Buss, trikk og T-bane er ikke så viktig, siden jeg ikke trenger noen av delene for å komme meg på jobb :D Og lærte en del når jeg var der i april ^^
    - Mmm.. Jelly Beans..
    - Hahaha, tror ikke jeg kommer til å gå så mye på kino, med tanke på priser og styr (antar de ikke har kulturkort der nede, griske jævler..). Om jeg skal på kino, så blir det sikkert med noen som er.. innfødt (hahahahaha), så da får de velge! Jeg har holdt meg til Saga når jeg har vært der.. Tror jeg. Var det der vi var?
    - Haha, i april betalte jeg for toalett én gang, så jeg tror det skal gå bra :D
    - Dialekten skal vare! Jeg er jo såpass gammel! :D
    - Ananas- og pærebrus kan jeg finne der :D av riktig merke, altså. Alt annet smaker drit! Mmm.. ananasbrus ♥
    Tusen takk! :D

    SHIT! NÅR DRAR DU? GAVENE :O

    ReplyDelete
  2. Hahaha, da ser det ut til at det eneste du trenge e rullgardine og ei bråkete vekkerklokke :D

    E drar i overmorra :o
    Ka skal vi gjør?

    BTW, ser du kor irriterende stor linjeavstand det e på det siste innlegget. Vet du koffor det blir sånn og eventuelt korsen e kan fikse det? :)

    ReplyDelete
  3. Null aning..
    Jammen. Gava mi e enklere, men di e et problem.. SHIT. og e e på ellingsøya.. FÆN. vetikke.

    ReplyDelete
  4. Ah, jaja. Det blir bare sånn av og til da, tydeligvis.

    Hum, jaja, får vente et år da 8)

    ReplyDelete