10 Jul 2010

24t

Da var det bare 24 timer igjen til avreise. Har kameralader. Og kamera. Minnekort? Ja, minnekort også.
Nå er det visst alvor. Nesten så jeg innser jeg skal reise. Jeg må ha med katten. Jeg MÅ ha med katten. Katten må være med! Det går ikke an å dra uten Snurre. Canvas - Imogen Heap. Det gjenstår en liten siste innsats av rydding og pakking her, men den utsettes. What's the hurry? Ehehe. Have you got it in you? Woooh.. Imogen Heap jaa..
"Har du huska *insert en tilfeldig ting en trenger i hverdagen*!?"x339248097. Har du henta flatetanga di som ligger på akademiet/kulturhuset? Shh, nei. Må du gå et helt år uten å flate håret? Ja. Javel. Haha!
JAAAA, ellers tror jeg alt er på plass nå. Hvor er passet mitt? I Oslo. Der skal det være. Har visst glemt å pakke sokker. Trenger man sokker i India? Selvfølgelig ikke. Trenger ikke sko heller. Ikke føtter heller. Flyyy!
Do it for England! Do it for love!
Tomme lerret på gulvet. Fikk lyst å bade på geileberga. Går og bader! Eller rydder.
STOP. Tiiime.

No comments:

Post a Comment