10 Jul 2010

Chandrama!

Overskriften betyr måne, på hindi. Eller så er det fisk i flertall. Hindi-skills ja.
Fortsatt ikke pakket sokker, så det blir sikkert ikke noe av akkurat det, nei.
Nå er det litt trist her egentlig. Har bodd på dette rommet i 16 år, blir litt rart å sove i senga for siste gang på ganske så lenge. Har tilbringt aftenen på Tandoori restauranten Taj Mahal med Nina, Marita, mamma og pappa. Pappa var skikkelig gira på å fortelle alle som jobba der at jeg skulle til India. Men enten så var det fra Jugoslavia eller Afghanistan, eller så var de fra Haramsøya. Han ble litt skuffa. Farmor ringte og sa at søstra hennes hadde lest bloggen min. Altså, de er liiitt eldre enn jeg hadde forventet kom til å vite hva en blogg er. Men det var imponerende, bare synd at det forrige innlegget var litt tøysete. Men skal slutte å bry meg om blogg-innlegg er tøysete. Gjør jeg det blir det nok en meget øde blogg.
I morgen tidlig drar jeg, det blir sikkert kult. Oransj koffert. Firkantet appelsin. Koffert-katt. Hade, Snurre. Du bør være i live når jeg kommer tilbake - ellers skaffer jeg en ny katt.

No comments:

Post a Comment