19 Dec 2010

Life is like a banana tree

Satt i hagen og leste bryllupsannonser her en dag. Det er noe av det beste med avisene her. Direkte underholdende. "Søker høy, pen, lyshudet, utdannet brudgom for  vår datter. Må være mellom 24-28, og av denogden kaste". Skal ikke være enkelt. "Kjærlighet" er ikke et tema engang, det er noe man må produsere selv. Etter bryllupet. 

Det var en egen spalte som het "Manglik". Det viste seg å være.. noe merkelig. Manglik er en slags "diagnose" du får av en prestespåmannfyr. Når et barn blir født får de stjernene sine (horoskopgreier) lest av en prestespåmannfyr. Og er man uheldig, så faller en eller annen planet i ens ettellerannet og man er MANGLIK. 

.. og det er ikke noe særlig; når en manglik gifter seg DØR ektefellen. 

Jeg spurte den indiske mamman min om det var sant.. "hem, nobody ever does that. Marry a manglik to find out, that is" 

Meeen, det er ikke HELT krise å være Manglik: THERE IS A CURE. Gift deg med et banantre. Eller en hund. Banantrær viser seg nok oftest mer sammarbeidsvillige though.

En grusom skjebne?

Ifølge denne testen er jeg IKKE Manglik. Yey!



Bilder: 14 år og glad for at jeg ikke er manglik om 4 år. Livet er som et banantre.

5 comments:

  1. Har venta på et innlegg om den fine gaven min jeg. Men NEIDA! :(

    ReplyDelete
  2. Les mellom linjene! :D Hehe, neida. Syns du ditta såg ut som et juleinnlegg? Va mer et "ohmygod, e har aldri tid til nokke så idag må e skrive et bra og utfyllende innlegg...." Stress føre sjeldent til ønska resultat. :)

    gave <3

    ReplyDelete
  3. Nei, men jeg hadde vært innom bloggen ofte fordi jeg venta på et fint innlegg om gaven min. og da reagerte jeg seeeeeff når det neste innlegget ikke hadde NOE med gaven å gjøre :|
    nå burde jeg legge meg.

    ReplyDelete
  4. Bu. Jeg er en Manglik. Men tviler på at det er mange banantrær i Ålesund. :CCC

    ReplyDelete
  5. Oh bhagwan! (Å Gud!)

    Det e enten å gifte se me et banantre ELLER en hund faktisk. Seriøst. Så hvis du vet om en irriterende hund e det bare å gifte se med den, for å spare din framtidige ektemann. PROBLEM SOLVED :D

    ReplyDelete