30 Mar 2011

Få dager igjen..

Luiza og jeg tok nettopp tidenes raskeste rickshaw hjem fra en fantastisk natt hos Hazel. Vi bakte kake, så jentefilmer og reflekterte over at om tre uker kommer vi til å være veldig langt unna hverandre. Luiza i Paris, Hazel i Bangkok og jeg i Goa. 

Vi gleder oss selvfølgelig, men det er vanskelig å se for seg at dette faktisk skal skje. Spesielt for meg og Luiza, som har tilbragt så mange måneder i Ludhiana. Vi har fortsatt tennene dypt i eplet, siden vi veldig lenge har vært innstilt på at vi har mye tid igjen i her.

Mye har skjedd i det siste, og ja.. tiden løper virkelig mot hjemreise. Men først kommer jo en ganske stor andel av familien om ca 2 uker. Så jeg er ikke helt i den mest konsentrerte tilstand for tiden. Det er egentlig ganske synd, siden jeg har opplevd så utrolig mye i det siste og gjerne skulle blogget om det! 

For en uke kom jeg og Luiza tilbake fra en fantastisk uke i Delhi, der vi bodde hos Gabrielle. En program-avhoppet utvekslingsstudent fra Frankrike. Helga før det, dro jeg og vertsfamilien med oss Luiza til Amritsar og besøkte sikhenes helligste og sannsynligvis mest historiepregede sted - The Golden Temple. 

Skriver et eget innlegg fra Delhi-turen, tror jeg. 


solnedgang i Amritsar
Fint bilde. Legg merke til den turkise turbanen i bakgrunnen, haha
Ripuuu
En vann-koster


holy dip 

No comments:

Post a Comment