10 Mar 2011

10. Mars? ETT ÅR!


.. innsåg plutselig at id ag er det akkurat ett år siden jeg fikk mailen om at jeg hadde blitt akseptert og skulle til India. Helt ufattelig! Jeg trodde ikke på det da, og er enda ikke sikker på om jeg tror på det. Det er kanskje litt dumt though, kanskje på tide jeg innser det.


Om en måned kommer familien min og to uker etter drar jeg tilbake til Norge. For mange tanker, iallefall akkurat nå, til å skulle klare å konsentrere dem om til bloggbare setninger.

Trykk for å lese første blogpost:


2 comments:

  1. Hahahha, e tror e fortjente den "Fuck you'en" ! Men kjekt du titta innom daa, bloggen din e forresten ca. 122 ganga mer profesjonell, artig og interessantere enn min! Stå på ;) Og grattis me cricket-kampen! Cricket e jo en religion her nede, though det e syykt kjedelig å se på! Kos d videre!

    ReplyDelete
  2. Haha, det e så definitivt ikke sant! Spesielt siden bloggen min mangla et ganske så essensielt punkt; oppdateringe.
    Mhm, cricket e faktisk religion her. For øyeblikket sitte heile India og bite negla forann TV'n, mens e sitte her og bryr me ganske lite (sannheten e at e ikke skjønna bæra av cricket). Det e nemlig India - Pakistan! Dem e sånn ca erkerivalfienda! Ålesund-Molde x 9182734012983091283 liksom. Hjelpes. Kampen e tilogmed i samme staten e bor i. Satsa på e overleve uansett. Folk e heilt gale!

    ReplyDelete