10 Oct 2010

I LOVE MY TABLE

Da var skolen i gang igjen, men med noen få endringer. Istedet for 07:25 begynner vi nå 08.00. Oh thank you lord. Istedetfor å høre morgenbønnene over høytalerne på klasserommene, er det "Morning Assembly" hver morgen på den store marka foran skolescena. Etter mye hyling og skriking over høytalere "STRAAAIGHT LIIINE, ACCORDING TO YOUR HEIGHT", er det felles bønneopplesning, synging av nasjonalsangen og skolesangen (trodde seriøst noen hadde byttet ut bakgrunnsmusikk-CD'n til skolesangen med noe amatør bollywood-crap, til alle begynte å synge. Ubeskrivelig latterlig). Såå er det morning exercises! Veldig interessant. Føler at jeg er i militæret. Den ene øvelsen går ut på å flakse som en fugl, på meget militært og disiplinert vis. Det kommer visst en biskop til skolen vår snart, så vi må øve ekstra mye disse dager. Dvs at mesteparten av engelsktimen forsvinner, og det er eneste faget jeg klarer å henge med på.


Nå burde jeg egentlig ha lagt meg, siden klokka er 23:26. Men hvem bryr seg, jeg er sleem og er oppe lenge på en skoledag. Det er ikke ofte altså.

I morgen prøver jeg meg på indisk dans i Sangitas Studiooo, og på tirsdag drar jeg till Jaipur med min onkel Sukhbir! Det skal visst være et faantastisk sted. Gleder meg, bare syyynd jeg går glipp av skolen. Hehee. Dagen etter jeg kommer hjem er det bryllup til datteren til svigerbroren til søsteren av en tidligere kollega av Jaggu. Dit skal tilfeldigvis Kieran også (min amerikanske venn som bor i Chandigarh), yuhuu. Og tre dager etter deeet drar jeg på klassetur til the himalayas!



.. i går fikk vi eeendelig vårt nye spisebord og stoler! Bestilte det visst en måned før jeg kom og de skulle levere det senest 13 August. Hver gang Jaggu går forbi bordet sier hun "I looove my table".

No comments:

Post a Comment