3 Nov 2010

.. et nytt menneske?



Alle som kjente den tidligere meg vil sannsynligvis bli meget sjokkert over kommende bevismateriale:



Ja, det er sant, jeg har ryddig skap (nederste seksjon/rotete seksjon er Jashan's) og reier opp senga mi.

Itillegg spiser jeg ganske sunt nå. Og spicy! Stort sett, bortsett fra når det er en festival, bursdag eller helligdag, og det er jo slett ikke ofte… På Søndag fylte Harmeet, min indiske pappa 40 år. Vi kledde oss for å gå på fin restaurant of Harmeet's choice. Han valge KFC; Kentucky Fried Chicken. Det sier kanskje litt om hvor ofte vi spiser junk food. Vanligvis spiser vi masse rart med rare navn og chilli.




Bortsett fra å rydde og spise sunt, gjør jeg stort sett veldig indiske ting som å..

- skrelle minimais på kjøkkengulvet


- gå i ekstravagante bryllup
 

- forflytte meg via Rickshaw (= hest & kjerre - hest + mann på sykkel)

- delta på religiøse høytidsseremonier

- omgås kuer

2 comments:

  1. HEHEHEHEHEHEIHIHIHIHIHIHIHOHOHOHOHOH.
    e lo KRAFTI på slutten der. hahahahahahahah. mø. *kremt* ja, ferdi å le..

    neeeeeei, hahahahahahahahahahahahahaha!

    ReplyDelete
  2. hehe, det e faktisk fakta da faktisk. Men somregel e det buffaloa da, og dem leve på trafikkøye :)

    ReplyDelete