30 Nov 2010

Ikke hver dag Lisa er den eneste som overlever en rasende bygning!

Dette har framtilnå vært den mest uproduktive, hendelsesløse dagen jeg har opplevd i India. Den uidentifiserte bakterien som angrep meg forrige uke har visst ikke forlatt systemet mitt helt enda. Enten det, eller så ødela det faktum at jeg putta omtrent tre kg merkelige medisiner som doktoren ga resept på uten å ha undersøkt meg (ikke engang møtt eller snakket med meg..) ned i halsen på skraptom mage systemet mitt fullstendig. 

Har bare liggesittet i senga hele dagen og surfet internettet. Kan ikke fordra å surfe internettet. Jeg er faktisk usedvanlig utalentfull til dette. Er det f.eks noe jeg er interessert i og jeg prøver å google det for å lære mer, ender jeg som regel opp med å amputere 1/10 000 av håret mitt av ren frustrasjon. Å prøve å finne det jeg vil på google får den delen av vaskejobben jeg og Anette hadde for noen år siden som gikk ut på å skrubbe toaletter til å virke som the ultimate gaiety. Den sammenligningen ble helt feil, skulle liksom sammenligne det med å prøve å finne noe på et rotete sted for å emfasere (sorry, kanke norsk lenger) at jeg desverre oppfatter google som rotete og forvirrende. 

Mer passende metafor; 
som når du er på vei ut døra for å rekke bussen til skolen, ser deg i speilet og innser at du umulig kan overleve dagens sosiale og mentale utfordring med et så ekstremt lite selvtillitvekkende antrekk. Du trenger bare det grønne skjerfet som ligger i hy… nei, ikke i hylla.. ikke på knaggene, ikke på rommet, på badet eller i kjøleskapet! #$%"#@! TRRENGER DET SKJEERFET, KAN. IKKE. VÆRE. LYKKELIG. UTEN! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, alt går imot meeeeg! 
 Sånn er google når jeg har lyst å lese om noe. 

Nei, jeg har ikke blitt gal, har IKKE blitt gal! (..det er det gale mennesker sier, så jeg tenkte at ved å vise at jeg fortsatt kan definere en gal persons oppførsel dermed beviser min tydelige sanity)





NÅÅÅ gikk nettopp dagens spenningskurve DRASTISK opp!  For nå kom jaggu Jaggu (hehe ordspill siden kallenavnet hennes er Jaggu) hjem fra biblioteket med denne grønne boken som dekker hele bildet fordi jeg ser ut som noen som ikke har gått ut av huset på snart to dager og har blitt gnaget istykker fra innsiden av et slemt monster. 


..På tide å logge ut av Facebook and get my face in this book. Snart. Snaaart.. 


SHIT, nå tror jeg spenningskurven nettopp FØYK opp! Tror Gud nettopp sendte meg et merkelig tegn! De viste nettopp på nyhetene at en bygning i Ludhiana hadde rast sammen og 127 mennesker døde, eneste overlevende var en hund. En hund med navn: LISA

3 comments:

  1. HAHA! greetings from Ålebyen! innså plutselig dinne sakelige kvelden (etter 4 timers øving med Monte Verdis Requiem(dødsmesse), som forresten vi har konsert med symfoniorkseteret i helga.. skutt!) at det e lenge sia e sjekka bloggen din! mye å hente igjen å lese, så e har bare tatt en delvis oppdatering ;P Ser ut som du har tatt deg til rette i VAAARME India! :D flott å høre. Miss u mye much! Gledings til du kommer hjem :D da blir de parteey! Nais innlegg forresten. Trodde i nokken sekund at du faktisk overlevde den rasende bygninga (ordspill! hah!), men blei letta da de bare va en hund. Høre du ligge for tia :S Håpe helsa holder seg nogenlunde og at du blir frisk igjen snart da :D mange ukjente basseluska der nede tenke e ^^ Promise at e vil sjekke bloggen oftere :) kos deg i Inda videre.. INIDA FAKTISK! DU E E INDIAAAAAaaaaaaa...aaa...

    ReplyDelete
  2. Hei Morten :D
    Ææh, kor skal e begynne? Det der va en uorganisert setningshaug av en kommentar! .. Lykke til på dødskonserten, det hørtes interessant ut!
    Jepp, når e kommer hjem har vi mye å catche up om. Men det har vi igrunn alltid, siden vi somregel venta til verden har snudd se oppned 7 ganga og emosjonelle spekter har rotert sidelengs 14 ganga før vi møtes igjen. Likevel, savna d også!
    Takk. For at du kalte innlegget "nais". :)
    Takk. For at du håpe helsa mi blir bedre.
    Takk. For at du love du skal sjekke bloggen oftere! (Lure på om ditta løftet e like viktig for d som da du LOVTE ca femtentusen ganga at NEEESTE gang du gikk forbi badeglæder skulle du ikke ignorere me. Hm.)

    Hæ? IndiaaAaA!? Kødda du? Shit.

    ReplyDelete
  3. Og ja; da blir det (eeh) PARTYY :D

    ReplyDelete